Skip to main content

Recenzja kosmetykow NYC





Czesc kochani:)

Dzis dla Was mam recenzje kosmetykow firmy NYC ( pomadek, rozu, cieni i lakieru )

Wszystkie te produkty ktore wymienilam podbily moje serce :)

Kim jest fima NYC?
New York Color  jest znana amerykanska marka kosmetykow stworzona przez koncern zarzadzajacy takimi markami jak Sally Hansen czy Coty. Od lat wprowadza na rynek innowacyjne produkty do makijazu. 


Pomadka Nyc 435 jest bardzo delikatna , swietnie nawilza usta, dobrze sie utrzymuje (max do 6 godz). Latwa w uzyciu, napigmentowana; gwarantuje dlugotrwaly polysk; ultra bogaty kolor.


z lewej str Smooch a z prawej tender Blush




Formula pomadek oparta jest na czystych olejkach roslinnych. 
 * posiadaja bardzo lekka kremowa konsystencje, ktora nie obciaza ust.
 * sa gladkie i zabespieczaja przed negatywnym dzialaniem czynnikow zewnetrznych

Cena pomadek do 12 zl mozna je znalesc na allegro.pl nie wiem czy sa dostepne w drogeriach.

407 Smooch


 435 Tender Blush




Roz do policzkow w szmince Blushable Creme Stick (Plaza Pink)
jestem nim milo zaskoczona latwo sie go aplikuje; ja nanosze go na twarz opuszkami palcow, posiada lekka konsystencje i sliczny polysk co dla mnie jest duzym plusem. Opakowanie bardzo przyjemne.

cena rozu do 10zl wiec goraco polecam:)




Cienie Color Instinct  968 Cupcakes&Coffee w opakowaniu znajduja sie 4 cienie.
Cienie sa mocno napigmentowane nie osypuja sie; w polaczeniu z baza pod cienie daja niesamowity efekt. Utrzymuja sie na powiece naprawde dlugo caly dzien, nie zbieraja sie w zalamaniach. 
Testowane sa dermatologicznie.

Cienie kosztuja cos do 12 zl ale nie mam co do tego pewnosci






Expert Last Nail Polish ( Trwaly Wzmacniajacy Lakier do Paznokci ) na poczatku lakier bardzo mnie zaciekawil i przez kolor i przez to co pisze producent. Owy produkt ktory mial utrzymywac sie do 7 dni na plytce stral sie z niej juz nastepnego dnia. Uznalam ze dam mu jeszcze jedna szance i polozylam na lakier warstwe utwardzacza efekt utrzymanie koloru do 3 dni:) 
Co mi sie w nim spodobalo ladnie pokrywa plytke, dzieki niemu moje paznokcie wzmocnily sie i zaczely szybciej rosnac i w dodatku ten kolor:) 

cena do 6zl




A to szybki swatch patrzac od lewej str; pomadki: NYC 435 Tender Blush obok niej 407 Smooch, roz, cienie: cien w odcieniu sliwki, szary, delikatny roz, bialy perlowy.



Ciekawa jestem czy mialyscie doczynienia z produktami ktore Wam tu przedstawilam, jakie macie odczucia? co o nich myslicie.
Naprawde dzieki takiemu zestawowi mozna wyczarowac wspanialy look.


Piszcie komentujcie jestem bardzo ciekawa co myslicie...


I do nastepnego mua:*

Comments

  1. Ja szukam jakiejś dobrej taniej pomadki..widzę, że te z NYC polecasz więc może w taką się zaopatrzę :))

    ReplyDelete
  2. zaintrygowalmnie ten roz...i jego cena przyznam szczerze tez:)

    ReplyDelete
  3. ja mam dostęp do tych kosmetyków i zastanawiałam się właśnie nad cieniami a kiedy się zdecydowałam i poszłam po nie do sklepu to cieni juz nie było :-(

    ReplyDelete
  4. rany, ile kosmetyków.
    moja kosmetyczka tylu nie posiada.
    maluję się bardzo oszczędnie, jeśli nałożenie kremu z podkładem można nazwać malowaniem się :)
    ale, gdy już muszę, to nie potrafię i nie mam pomysłu.
    przydadzą się twoje porady.

    ReplyDelete
  5. nie miałam do czynienia z tymi produktami niestety, ale zainteresował mnie róż ;)

    ReplyDelete
  6. widziałam tą markę zdaje się w Pepco ostatnimi czasy - całkiem niedrogo!
    Szkoda, że wszystko takie perłowe :/ Jakby troszkę satyny albo matu dodali to byłoby idealnie :)

    ReplyDelete
  7. nie znam marki ale chyba pora to zmienić :)

    ReplyDelete
  8. Oczywiście że kochana widzę kwiatki:)
    A buciki kupywalam w galerii ale zapomniałam jak sie ten sklep nazywa:( jak sobie przypomne to ci napisze ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. kwiaty sa wokolo :) daj znac bo napewno jesli w moim miescie taki sklep by byl i moj rozmiar to buciki zakupilabym:)

      Delete
  9. Mam pare kosmetykow ten firmy. Po twojej recenzji chyba sie skusze na szminke.

    ReplyDelete
  10. Dziękuje za obserwację, również obserwuję ;p
    + Świetny blog *.*

    ReplyDelete
  11. POmadki są super, blog też. W wolnym czasie postaram się zaglądać :D

    ReplyDelete
  12. Recenzja pomocna, jednakże nie przepadam za takim efektem *bling bling* ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. na takie bling bling mozna sobie pozwolic do 30 pozniej wchodza juz maty niestety:)

      Delete
  13. Hello, nice to meet you and thanks for being gone to see me and leaving your kind comment.
    Have great photos with some very special tricks ...
    Brava!
    a hug
    Love et bisous Ve

    ReplyDelete
  14. Nie znam w ogóle tej firmy, muszę się w końcu ogarnąć i coś sama przetestować :)

    ReplyDelete
  15. masz przepiękne makijaże, na prawdę! ten arabski jest boski! :))
    a NYC w sumie nigdy nie widziałam (albo nie zauważyłam?) a szkoda, bo cienie trafiają w mój gust:)

    ReplyDelete
  16. mam kilka cieni z NYC. Bardzo ładnie sie nakładają, sa dosyc trwałe NO I CENA;-)!
    POZDRAWIAM

    ReplyDelete
  17. Nie tak dawno kupiłam swój pierwszy lakier do paznokci nr 210 Chinaton. Szybkoschnący, piękny kolor, dwie warstwy by w pełni pokryć płytkę bez smug. Ile się trzyma nie wiem, dzisiaj po raz pierwszy pomalowałam nim paznokcie.Okaże się. Kupiłam go na allegro za jakieś 4 zł :) Teraz przyszła kolej na inne kosmetyki NYC. pozdrawiam

    ReplyDelete
  18. mam parę kosmetyków tej firmy, jedyny z którego nie byłam zadowolona to tusz do rzęs:(

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Glam smoky eye

WRACAM - I'm coming back

Postanowilam wrocic do blogowego swiata 3....2.....1..... zaczynamy, lepiej pozno niz wcale 😃 Moze bedzie to odgrzewanie kotleta, ale dodam jedno nadciaga nowe. 

Czas odswiezyc bloga

Nie wiem czy ktos tu jeszcze zaglada czy ktos mnie jeszcze czyta ... Troszke moj blog wyglada jak nie dokonczona powiesc ktora stoi w zawieszaniu i czas by ja zakonczyc, dokonczyc badz pisac dalej;)) To co obecnie sie dzieje u mnie mozna zaobserwowac na fb, rozwijam sie ciagle w tym co kocham robic i  maluje maluje. Jesli ma sie pasje ma sie wszystko ;) Ostatni z makijazy jaki zmalowalam czekoladka Revolution. Zaintrygowala mnie ta firma jej kosmetyki, kiedys przechodzilam obok kosmetykow Revolution bez specjalnego uczucia do dzis... pragne miec ich wiecej i wiecej. Zyjecie jeszcze tam... mowie o Was blogowi przyjaciele.