Skip to main content

MAKIJAZ INSPIROWANY PTAKIEM TUKAN - ARTYSTYCZNIE:)





Czesc kochani:)


Witajcie po  nieco mrocznych klimatach przybywam do Was z wesolym i barwnym makijazem a jednak stonowanym:) 
Inspiracja w jego wykonaniu stal sie ptak Tukan, jest on tak radosny, kolorowy i tak zachwycajacy ze mysle by stworzyc serie takich makijazy gdzie inspiracja bedzie oczywiscie Tukan:)

Cienie jakie uzylam do wykonania tego makijazu to paleta Manly nieco ja odkurzam ostatnio bo lezala gdzies gleboko upchana w kuferku no i nie zabraklo mojej ukochanej plaetki z Urban Decay uwielbiam ja i goraco polecam ( tylko cena moze byc szokujaca ).


A tak prezentuje sie moj Tukan:)






I jak podoba Wam sie moj ptak?
Czy chcecie zobaczyc serie makijazy z Tukanem?
Piszcie co byscie chcieli bym dla Was zmalowala badz jakie makijaze Was interesuja przyjme kazde wyzwanie.

Milego tygodnia poniedzialek sie zaczal eh....
Buziaki:* 
Karolina

Comments

  1. bardzo ładnie :)

    ReplyDelete
  2. co tu dużo mowić? Twoja makijaże ąz dech w piersi zatykaja

    ReplyDelete
  3. oj pokazałaś co potrafisz!
    powiem tak cudowny makijaż i świetnie w nim wyglądasz ;P

    ReplyDelete
  4. Jesteś okropna wiesz? Taki talent ,że tylko zazdroszczę ;-) Masz niezwykły dar ,wykonujesz makijaże na poziomie pełno profesjonalnym i zapewne nie tylko ja tak uważam ,ale powinnaś korzystać ze swojego talentu i zarabiać na nim...Jesteś niesamowita ,a przy tym skromna.
    Podziwiam i życzę Ci abyś osiągnęła sukces w tym co robisz...

    ReplyDelete
  5. ooooo matko jak pięknie :) jejciu jak ja bym chciała mieć talet i chęci do malowania takich cudeniek :) cudownie to zorbiłaś kochana :)może następnym razem pawie oczka??
    Buziaczki
    zapraszam do siebie bedzie mi bardzo miło :)

    ReplyDelete
  6. jaki pięknny taki hiszpański ♥

    ReplyDelete
  7. ale sliczny ;)
    zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  8. Hej, bardzo ladny, profesjonalny makijaz. Czy cienie nakladalas na sucho czy mokro? Nie wiem jak uzyskac taki efekt (w sensie tak silnej barwy). Czy moze to zasluga palety? Szczerze to nie slyszalam o niej jeszcze. Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. na sucho na baze ja ta palete na ebay kupilam za pere funtow ponad rok temu kolory sa mega mocne

      Delete
  9. Cudowny ten makijaż

    ReplyDelete
  10. świetnie odtworzyłaś ten makijaż:) super!

    ReplyDelete
  11. piękny piękny piękny:)możesz powiedzieć jak ta paleta się nazywa?:)

    ReplyDelete
  12. jak pięknie!!!! jaka cudna modelka. obserwuję :)

    ReplyDelete
  13. bardzo mi się podoba, a najbardziej urzekła mnie ta dolna powieka i kreska wykończona do dołu. WOW! ;))

    ReplyDelete
  14. jak zawsze cudownie ci to wyszło, lubię tukany ;)
    a jeśli masz ochotę na wyzwanie to proszę bardzo: http://i.wp.pl/a/f/jpeg/21356/papuga_jup_550.jpeg

    ReplyDelete
    Replies
    1. czy musza byc takie kolory czy moge sobie wybrac inna papuzke:)

      Delete
  15. śliczny :) podoba mi się ogólny pomysł i połączenie kolorów :)

    ReplyDelete
  16. Też taki chcę!! Jest cudowny i taki niezwykły!!!

    ReplyDelete
  17. piękny makijaż ,

    pozdrawiam :))

    ReplyDelete
  18. piękny, artystyczny makijaż :)
    całuski

    ReplyDelete
  19. powalajacy makijaz, bardzo dokladnie wykonany, wygladasz w nim uroczo:)

    ReplyDelete
  20. już chyba dziewczyny wszystko powiedziały, ja jestem zachwycona, oczywiście że chcemy więcej tukanów a najlepiej jeszcze step by step

    ReplyDelete
  21. ten pomarańczowy jest cudowny:))

    ReplyDelete
  22. makijaż genialny i strasznie Ci pasuje :)

    ReplyDelete
  23. samouki sa najlepsze:) ciesze sie ze jestes taka fanka makijazy jak ja:) Bardzo piekny:) Moze makijaze z serii "ptaki" moze tym razem Paw? :)) pozdrawiam

    ReplyDelete
  24. Kochana PIEKNIE!
    chyba i ja zdecyduje sie na cos odwzniejszego a nie tylko brazy i brazy;-)

    ReplyDelete
  25. piękny, perfekcyjny :-) uwielbiam takie klimaty!

    ReplyDelete
  26. jesteś genialna! Co raz to lepszy make up:)

    ReplyDelete
  27. nigdy nie malowałam się w odcieniach które proponujesz ,chciała bym spróbować ale nie mam pomysłu na taki makijaż może pokażesz na swoim blogu jakąś propozycje a najlepiej tutorial była bym wdzięczna

    ReplyDelete
  28. ale piękny *.*

    chciałabym mieć taki 'telent' ;))

    ReplyDelete
  29. równiez obserwuje ;]
    co do zdjęć, robione Nikonem D5000.

    ReplyDelete
  30. jaki piekny makijaz! ja lewdno kredke sobie narysuje;p

    ReplyDelete
  31. Naprawdę piękny ! jednak ja bym nie dała rady takiego wykonać i nie wiem czy odważyłabym się na taki. Zapraszam do mnie www.pochlonieta-marzeniami.blogspot.com Pozdrowienia :)

    ReplyDelete
  32. oj ten makijaż mnie powalił na kolana!- przepiękny!!!!

    ReplyDelete
  33. Bardzo ładnie, kolory swietnie dobrane, zmieniłabym jedynie nieco usta, na mniej ciepły kolor :) Ale tak czy siak, świetnie!

    ReplyDelete
  34. piękny ;D oczu nie można oderwać : )

    ReplyDelete
  35. Jej po prostu mnie zatkało *.*

    ReplyDelete
  36. Hej. Świetna robota. Chętnie bym zobaczyła makijaż a la bocian. Obserwuję Twojego bloga i zapraszam na mój nowo otwarty blog do obserwowania i komentowania. http://redakcjamocha.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Wow, niesamowity makijaż! Masz wielki talent :) Dodałam sobie Twojego bloga do obserwowanych :)

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. piekne makijaze, bede napewno czesto zagladac ;)

    ReplyDelete
  39. łooo niesamowity! mi przypomina makijaż w stylu flamenco. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Glam smoky eye

WRACAM - I'm coming back

Postanowilam wrocic do blogowego swiata 3....2.....1..... zaczynamy, lepiej pozno niz wcale 😃 Moze bedzie to odgrzewanie kotleta, ale dodam jedno nadciaga nowe. 

Czas odswiezyc bloga

Nie wiem czy ktos tu jeszcze zaglada czy ktos mnie jeszcze czyta ... Troszke moj blog wyglada jak nie dokonczona powiesc ktora stoi w zawieszaniu i czas by ja zakonczyc, dokonczyc badz pisac dalej;)) To co obecnie sie dzieje u mnie mozna zaobserwowac na fb, rozwijam sie ciagle w tym co kocham robic i  maluje maluje. Jesli ma sie pasje ma sie wszystko ;) Ostatni z makijazy jaki zmalowalam czekoladka Revolution. Zaintrygowala mnie ta firma jej kosmetyki, kiedys przechodzilam obok kosmetykow Revolution bez specjalnego uczucia do dzis... pragne miec ich wiecej i wiecej. Zyjecie jeszcze tam... mowie o Was blogowi przyjaciele.