Skip to main content

I LOVE PINK & VIOLET - DAY MAKEUP

Czesc Kochani

Pogoda w Irlandii wreszcie sie poprawila  i od razu zycie wrocilo, chec do tworzenia makijazy:) rowniez:) 
Dlaczego roz i fiolet sama nie wiem, ale dzis poczulam, ze tylko taki duet chce miec na powiekach.
Makeup goraco polecam brunetka o zielonych oczach - wiecie ja do tej pory nie moge sie polapac jaki mam kolor teczowki z kazdym makijazem wydaje mi sie, ze jest inny. To tyle na temat moich watpliwosci ... moze pomozecie mi je rozwiac...





Kosmetyki 

Twarz

* podklad Teint Idole Ultra 24 h & 03 Lancome
* puder sypki Dermablend & Vichy
* korektor Match Perfection & 040 Rimmel
* roz & Dainty Mac

Oczy 

* rozowy cien  Ombre Absolue Palette & F90 Baby Nu Lancome
* fioletowy cien & paleta Sephora
* granatowy jasny cien & paleta Sephora 
* czarna kredka & Sephora 
* eyeliner Professional LiQuid Liner & Rimmel 
* maskara Lash Accelerator Endless & Rimmel

Usta 

* pomadka & paleta Sephora

Comments

  1. Cudownie wyglądasz, tak świeżo i promiennie ;)

    ReplyDelete
  2. makijaż bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  3. cukierkowy ale bardzo ładny, mam brązową tęczówkę i bardzo dobrze wyglądam w tego typu makijażach :)

    ReplyDelete
  4. Strasznie podobają mi się Twoje brwi,może napiszesz,lub już kiedyś pisałaś post na ten temat??:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kochana ja mam okropne brwi, ale moze przygotuje jakiegos posta tylko jeszcze nie mam na niego pomyslu jak i od czego zaczac;)

      Delete
  5. oczka masz albo zielone, albo niebieskie :))a makijaż śliczny i kolorki idealne dla Twojej urody!!!

    ReplyDelete
  6. Masz zielono-piwne oczy;> Ja to tak widzę:D
    Makijaż piękny!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  7. jak używam fioletowych cieni, to zawsze się boję, że mi wyjdzie jakbym miałą podbite oczy :P Tobie wyszło ślicznie :D

    ReplyDelete
  8. cudowny makijaż,moim zdaniem zielonym oczom najlepiej w fioletach,odcieniach niebieskich i brazach.

    zapraszam do siebie

    ReplyDelete
  9. Ja uwielbiam fiolet! dlatego ten makijaż jest boski

    ReplyDelete
  10. Pięknie, oko mocno podkreślone, ale całość wcale nie przesadzona :)

    ReplyDelete
  11. ale Ci ładnie! ja jestem też brunetką,tyle że mam brązowe oczy,ale strasznie źle się czuję w fioetach...

    ReplyDelete
  12. Jejku.. cudownie wyglądasz!

    ReplyDelete
  13. Oczka piękne, nie wiedzieć czemu szminka wydaje mi się za jasna - przynajmniej przy Twoim typie urody :) Myślę, że tricolorowe, oryginalne tęczówki :D

    ReplyDelete
  14. Hi, thanks for view my blog but i don't see you on my followers :( i follow you now!! :)
    i love your make up, it's spectacular!!!
    kisses!!

    http://moccaetcanelle.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  15. I love your eye make up's the colours are so beautiful i put your post in my actually blog news ♥

    ReplyDelete
  16. Wo this is really beautiful! Gorgeous photos too! Wish I was that good in applying eye makeup. :)
    Hugs from Canada
    http://claudiapersi.blogspot.ca

    ReplyDelete
  17. Beautiful photos, thanks for following. I followed you back.
    Lisa from I Feel So Unnecessary

    ReplyDelete
  18. często łącze te kolorki;)

    ReplyDelete
  19. masz na oczach moje ulubione kolorki ;)

    ReplyDelete
  20. Ja mam niebiesko-szare oczy i uwielbiam fiolety! Śliczny makijaż :)

    ReplyDelete
  21. Fiolet jest piękny! Cudny makijaż ♥

    ReplyDelete
  22. cudnie!!! masz takie zielonkawe oczy:)

    ReplyDelete
  23. Genialny makijaż!:) Świetne kolory;))

    ReplyDelete
  24. beautiful make up ! :)

    saralookbook.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Cudny makijaż :) uwielbiam takie połączenie kolorków!

    ReplyDelete
  26. normalnie nie lubię połączenia różu z fioletem, ale przez to, że ten fiolet ma w sobie dużo niebieskiego, komponuje się idealnie z różem

    ReplyDelete
  27. To się nazywa makijaż doskonały:)

    ReplyDelete
  28. You look amazing! Following you back on GFC!

    xo!

    Pirate Hart
    www.piratehart.com

    ReplyDelete
  29. Wyglądasz cudownie w tych kolorach!:)

    ReplyDelete
  30. wow you have so much talent, I cant do a make up like this, it's amazing
    Start following you
    kisses
    http://prettymeniso.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  31. Beautiful look.
    Kisses

    http://floresparachic.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  32. Lovely make up dear! :))
    Love your blog <3 following you back now! :***

    ReplyDelete
  33. Fiolet to mój ulubiony kolor w makijażu :)

    ReplyDelete
  34. myślę, ze jeśli chodzi o tęczówkę, to mamy prawie identyczne ;) ale ja za to boję się fioletów na powiekach.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Glam smoky eye

WRACAM - I'm coming back

Postanowilam wrocic do blogowego swiata 3....2.....1..... zaczynamy, lepiej pozno niz wcale 😃 Moze bedzie to odgrzewanie kotleta, ale dodam jedno nadciaga nowe. 

Czas odswiezyc bloga

Nie wiem czy ktos tu jeszcze zaglada czy ktos mnie jeszcze czyta ... Troszke moj blog wyglada jak nie dokonczona powiesc ktora stoi w zawieszaniu i czas by ja zakonczyc, dokonczyc badz pisac dalej;)) To co obecnie sie dzieje u mnie mozna zaobserwowac na fb, rozwijam sie ciagle w tym co kocham robic i  maluje maluje. Jesli ma sie pasje ma sie wszystko ;) Ostatni z makijazy jaki zmalowalam czekoladka Revolution. Zaintrygowala mnie ta firma jej kosmetyki, kiedys przechodzilam obok kosmetykow Revolution bez specjalnego uczucia do dzis... pragne miec ich wiecej i wiecej. Zyjecie jeszcze tam... mowie o Was blogowi przyjaciele.